onsdag 16 juni 2010

Vilken förbannat underbar dag

Så underbar så man nästan får nypa sig i armen. Sova ut till halv 10, slajda ut i köket och fixa iordning en sommarlik frulle att bära med sig ut och äta på balle nummer 2, alltså den med sol all day long. Inta bikiniläge runt 10 och sedan softa, sola, läsa ut bok, börja på en ny och bara ja, njuta. Jag är brun. Lite röd för tillfället men det lägger sig snart. Mycket sol har jag fått på mig idag och det är lovely. När sambon kom hem åts det matjesill och nu har han slajdat iväg till träningen. Gräsänka fram till halv 9. Får nog bli en promenad för att underhålla mig själv. Utanför skränade ett killgäng på sisådär 15 pers förbi för en stund sedan. Skrålade något i stil me. Ge mig ett K, KKKKK, ge mig ett S, SSSSS, ge mig ett A, AAAA! Bokstavskombinationen stämmer nog inte, men det lät så. Nyktra var de i alla fall inte. Nu kallar solen och en promenad. Sedan tvätta av mig sollukten, som för övrigt luktar fantastiskt gott, och måla dit andra lagret svart nagellack på högerhanden. Just nu skiftar det lite i mörkgrått. Inte råsnyggt precis mot vänstrans kolsvarta. Got to be åtgärdat!

Inga kommentarer: