måndag 31 maj 2010

Uppladdning pågår


Det är måndag. Måndag kväll. Jag är blöt i håret efter att ha duschat av mig lite lätt svett efter kvällens Steppass. Har tryckt i mig en tallrik gröt och ett ägg. Fin påfyllning efter träning. Imorgon sätter vi igång och börjar opponera inför torsdagens slutseminarie för c-uppsatsen. Lite nervöst är det allt, men jag ber till högre makter att det kommer gå vägen. Som vi kämpat med denna uppsats. På gott och ont. Givetvis har det varit kämpigt emellanåt men mestadels roligt, intressant och lärorikt. Tur att vi skrivit om ett ämne som intresserar oss båda och som vi funnit även mer intressant under veckornas gång. Men det ska bli skönt när det är över på torsdag och det enda vi står inför sedan är eventuella kompletteringar och finlir. Blir nog bra! Oavsett är jag stolt över min egen prestation, min och Wibbsies. Dreamteam.

2 kommentarer:

Johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Johanna sa...

Dreamteam forever! :) Thanks för att du har stått ut med mig - men gud vilka uppsats det blev! Vi ber tillsammans till högre makter och hoppas på det bästa! (men i förhållande till den uppsats vi fått till opponeringen är vi ju hästlängder ifrån!!)

HejaHeja oss!

(men vilken tjusig bild du hittat - noooot!)