tisdag 3 november 2009

Hemtenta:check!

Hemtentan är inskickad och jag är fri igen. Eller fri och fri idag börjar den nya kursen Ledarskap och hållbar arbetsmiljö på distans från BTH så det blir livat fram till vecka 2 nästa år. Eller längre än det i och för sig. För sedan börjar jag ju på Växjö igen och då är det c-uppsats som gäller vilket jag börjar få lite ångest över. Vad ska jag skriva om?
I vilket fall som så har jag försökt strukturera upp plugget dom närmsta veckorna nu. Kommer bli hektiskt, fast nya kursen går bara på halvfart i och för sig, men jag har ju Affärsengelskan samtidigt med. Huuuha. Ska ta och cykla ut till Gräsviks bibbla nu och hämta lite engelskaböcker för nästkommande veckors engelskauppgifter, Businessletters vet jag att det är.

Ja inte en lugn stund inte. Men det är väl så det ska va!

Inga kommentarer: