torsdag 1 oktober 2009

Hemtenta som suger musten ur mig

Något övertrötta en kväll i lobbyn på Novotel i Göteborg


Det regnar och smattrar utanför fönstret. Ganska mysigt och perfekt pluggväder. Ska bara komma igång först. Men mail, bloggar och dylikt måste ju checkas av först. Dagen har hittills gått åt till lite plock och sånt där som alltid kan göras, men inte är så roligt att göra. Blir plugg hela dagen, sedan en sväng till mammas jobb för att hämta lite saker och sedan funderar jag på Fredriks aerobicspass på F&S ikväll. Hinns inte det med så får det i alla fall bli en lång prommis. Eftersom jag har varit krasslig de senaste två veckorna nu så har ja inte kunnat träna så mycket som ja är van vid och vill. Och nu när jag är någorlunda fit for fight igen så ligger en hemtenta i vägen. Men skolan går före och promenader räcker gott och väl tills tid finns för många pass igen.

Nu ska jag in i psykologins förtrollade (?) värld igen. Skriver om Maslow och Skinner och grabbarna nu. Intressant, men efter 10 sidor är man inte sådär het på gröten längre. Men skam den som ger sig ..

Inga kommentarer: