fredag 11 september 2009




Sitter fortfarande i en obekväm stol i bibblan och våndas. Men läst det har jag, tro inget annat.
Lite svårt är det dock med en lugg som växt på ett ungefär 2 meter på 3 veckor. Jag har lovat att färga Linas hår ikväll (help me god) så då tänkte jag kräva luggklippning i utbyte. Funderar dock seriöst på om hellugg inte vore nästa steg. För 3 veckor sedan vågade jag på mig en mix av hellugg och sidolugg. Blev riktigt bra och lovorden har haglat över mig (självironi).






Här kan vi tydligt se en för lång lugg i ruffsigt framförande.

Men vad tror vi om en hellugg i den lite längre tappningen?

Nej nu är det slut på fototagningar och funderingar. Jag ska istället gå in på Module 8.2 i Landy, handlar om "Person-as-machine" theories. Är det inte intressant och en fredagshöjare så säg?


Inga kommentarer: