söndag 13 september 2009

Mysig söndag

Jag och Lina i limmon på Öland, Strand, sommaren 2009

Det är söndag. Det är en söndag utan trötthet och smått illamående. Det är en söndag som är lite sådär halv-höst-mysig som jag gillar. Det är söndag och jag har just ätit söndagsfrukost med Lina. Det är söndag och jag ska mest göra ingenting, kanske lite plugg. Annars sparkar jag igång veckans plugg imorgon istället.

Lugn helg alltså. Igår inleddes dagen med att jag värdade på Familjegympan, dvs en hel myrstack av 2-4 åringar som tillsammans med sina föräldrar skuttade omkring till Tarzan och Banane och Pippi Långstrump. Sjukt skoj! Sedan körde jag och Anna 45 minuter på gymmet, skönt det med. Kvällen gick i lugnets tecken och jag åt godis, kollade internet, tv och sedan SATC filmen i sängen. Mysigt!

Nu tänkte jag nog i alla fall ut och gå en runda, lite luft i lungorna hade varit fint. Ikväll ska jag på Anna och Tinas step, ska bli roligt. Går även i tankar om att eventuellt ansöka om att bli intruktör på F&S. EVENTUELLT! Mer om det längre fram om det blir något.

Ha en trevlig söndag! Det ska jag ha ..

Inga kommentarer: