torsdag 14 maj 2009

Lasergame

Oh MY god! Jag har ont i precis HELA kroppen, och jag övedriver verkligen inte. Rygg, armar, axlar, nacke, ljumskar, lår, vader, fötter .. jag kan fortsätta. Anledning; 2 lasergamerundor med VUGI-värdarna.

Men gosh vad roligt det var. Gröna laget (jag, Wibban, Louise, Cornelia och Karoline) var kanske inte världbäst och slutställningen 45-258 kan nog förklara en hel del. Haha. Det är sjukt. Hur kan man ens ligga under med minus 30 poäng? Det är ofartbart. Anledningen var nog att vi inte hade någon riktig plan. De andra laget med Kicki spetsen gick ut stenhårt och dirigerade och hade sig. Vi .. ja vad gjorde vi? Vi klampade fram, skrek om vi upptäckte någon annan och kurade i ett varsitt hörn. Haha. Vilken syn. Men skoj var det :)

Jag vill inte ens tänka på hur ont jag kommer att ha imorgon. Efter en hel veckas hård träning plus dagens killerpass är man död och morgondagen kommer att vara olidlig. Men det är ju därför man tränar :) För att känna att man lever och för att få reslutat.

Stoffe-man är här. Han kollar wresling och vi har ätit amerika-macka. Två skivor bröd; jordgubbsylt på ena och jordnötsmör på andra. Lägg sedan ihop och njuuut. Det är så gott och påminner så mycket om Florida. Men ska nog spara en amerika-macka till speciella tillfällen och inte äta så jävla ofta. Där kan man kanske förklara mina extra usa-kilon med, haha!

Imorgon blir det lite fixardag. Morgonprommis, biltvätt, vinhandling, stan och lite mathandling.
Stoffe ska ju ställa ut bilen på lördag på Strippen (i år kan han dock inte lura med mig). På lördagkväll ska vi till Emelie som fyller 22, big party. Ska bli skitskoj!


Nu måste jag gå och kurera min kropp. Vi ses imorgon om jag orkat ta mig upp!


Inga kommentarer: