tisdag 28 april 2009

Its getting closer!

Jag är rastlös rastlös rastlös. Sitter här och kollar på klockan och vill att den ska bli fem i fem så jag kan gå till träningen. Här hemma blir ju inte allt för mycket gjort. Ändå har jag hunnit med en del idag.

  • Morgonprommis med Sannski
  • Intervju på Hyresbostäder
  • Fotat lite bostäder utifrån
  • Lånat Emelies hoj in till stan där jag skulle leta vågtång till Josse men som var slut. Köpte istället lite bra-att-ha-grejer till mig själv såsom; leggings, mascara, skitsnyggt svart diadem med guldiga små runda nitar på, en rockig tshirt och en bikiniöverdel för ynka 39 kronor. Så nu har jag handlat upp födelsedagspengarna med råge, haha!

Ikväll blir det step-core pass, bästa på hela veckan. Efter det ska jag värda för poweryoga. Brukar inte värda tisdagar utan onsdagar men eftersom jag ska hem imorgon så bytte jag med en annan tjej. Efter det ska jag hem och äta och packa för imorgon åker jag hem till staun vid kvart i 10. Har fått klipptid på Etage vid halv 1 och det är myyycket efterlängtat. Vi trodde vi skulle få lägenheten imorgon, men det hade dragit ut på tiden med de som bor där nu, så vi får den på torsdag klockan 12 istället. Spännande! Men imorgon ska vi i alla fall hämta stolarna vi beställt från Mio, kommer bli kalassnyggt.

På torsdag ska jag skriva på kontraktet på BLT och sedan ska vi flytta in lite grejer i nya placet, aaah så roligt. Dettar har vi väntat på i nästan 3 månader. Känns sjukt att det är så nära nu. Även Valborg på torsdag och då bjuds det ju på sedvanlig grillning och lite alkohol.

Nu ska jag ta mig i krage, även om jag har linne, och dansa bort en halvtimme sisådär ..

Inga kommentarer: